14
Haz
07

FETHULLAHÇI’LARDAN TÜRK ORDUSUNA BAŞKA İFTİRA:DERİN DEVLET BİLİNÇLİ OLARAK PKK TERÖRÜNÜ YARATIYORMUŞ(!)

Rezil fısıltının ardındakiler?
logo

Sabahattin ÖNKİBAR

13.06.2007

 

Dün cemaat medyasında çalışan eski bir arkadaşım aradı:

– “Korkunç bir rezilliğe şahit oluyorum..”

Hayırdır dememle devam ediyor:

– “Bu kadarına da artık pes diyorum. Aşağılık fısıltılar yayıyorlar.”
Ne gibi fısıltılar?

– “Tek kelime ile alçaklık. Neymiş efendim, terör AKP’yi engellemek için derin devlet tarafından bilinçli bir şekilde yaratılıyormuş. Daha açık ifadeyle patlayan mayınların derin devlet tarafından patlatıldığını söylüyorlar. En önemlisi bunu her tarafa kitleler halinde yayıyorlar.”

Ben şaşırmadım.

Öyle çünkü siyasal İslamcılarla, kendilerine cemaat diyen o menfaat güruhlarını iyi tanıyorum..

Aslında ben değil toplumun önemli bir bölümü bunları biliyor da hafızalar zayıf.

Onlar değil midir, dar-ül harp deyip devleti talanı cihat görenler.

Onlar değil midir, amacıma erişmek için papaz elbisesi bile giyerim diyenler.

Onlar değil midir mukaddes dinimizi ve şanlı peygamberimizi siyasi ve ticari ranta dönüştürenler.

Bir başka şey, samimilerini tenzih ederim ama kendilerine cemaat diyen o kesimlerin önemli bölümü dış istihbarat birimlerinin kontrölündedir…

 Hayır bu bir yakıştırma ya da komplo teorisi değil, o cenahta 10 küsür yıl yönetici olarak görev yapmış biri olarak bilgilerimin ışığında söylüyorum.

Dolayısı ile o cenahın böyle söylentileri yaymasını, işini yapıyor diye değerlendirmek gerekiyor.

Bu olayla altı çizilecek husus, Siyasal İslamcı çevrelerde paniğin uç verdiğinin ortaya çıkmasıdır.

Evet AKP seçim öncesinde destek bağlamında; ABD tamam, AB tamam, İsrail tamam, TÜSİAD tamam, masonlar tamam, medya tamam derken ilahi takdiri dikkate almamış olacak ki tamam olmayan bir şey zuhur etmiştir.

Evet herkesin bir hesabı var da Yüce Yaradanın da bir hesabı vardır.
20 küsür yıldır Türkiye’nin belası olan PKK alçaklığı şimdi ülke güvenliğiyle paralel olarak AKP’nin de yolunu kesmiştir.

Bu öyle bir kesmedir ki AKP’li üst tabaka artık şehit cenazelerine bile alınmamakta, dün büromuzun önünde şahit olduğumuz gibi bakanların makam araçları bile caddelerde protesto edilmektedir.

Evet geldiklerinde sıfır noktasında devralıp umursamaz ve tavizkar politikaları ile cesaretlendirdikleri PKK ihaneti bugün toplumu ve devleti tehdit eder bir noktaya gelince şimdi bundan seçim sonuçlarını etkiler diye ürkmeye başladılar..

Neymiş efendim; kan üzerinden politika yapılamazmış.

Neymiş efendim; şehit tacirleri varmış.

Yetmedi, el altından, kundaktaki bebeleri bile gülümsetecek komiklikte bu terörü derin devlet yapıyor fısıltıları.

Vallahi Kurtuluş Savaşı sürecinde İngiliz emperyalizmi ile işbirliği yapıp Türke kefen biçen Şeyh Sait bile böylesi bir rezilliğin içinde olmadı.

Hayır Türkiye’nin öncelikli düşmanı Barzaniler, CIA’lar, Mossadlar, Sarkozy’ler değil, onların Türkiye’deki acentaları yani bu malum güruhtur…


1 Response to “FETHULLAHÇI’LARDAN TÜRK ORDUSUNA BAŞKA İFTİRA:DERİN DEVLET BİLİNÇLİ OLARAK PKK TERÖRÜNÜ YARATIYORMUŞ(!)”


  1. 1 ŞAKİRT
    Ağustos 2, 2007, 12:40 pm

    Arkadaşlar surtei-haktan maskelerle dinimizi çökertmeye ve dinine ilgisi olan kişileri saçma sapan hurafeler dolu yollara çekmeye çalışan içlerindeki maalesef çok az sayıda samimi müslümanın arkasına saklanıp,aslında yahudi olduğunu iddia eden fakat yahudi şeriatlarınada uymamaları nedeniyle kafir olarak ilan ettikleri ve adam yerine bile koymadığı kişlerinde perde arkasına saklandığı bu oluşumu iyi tanımalıyız.Bunlar kendilerine abi adını takılan kişilerin emirlerine sorgusuz,kayıtsız ve şartsız uyarlar.Bu adamların emirleri Allahın emirleri ile çelişkili olabilse dahi, önce abi denilenin emrini yerine getirmeyi ve bundan başka bir şey düşünmemeyi davaya hizmet olarak algılarlar.Düşünebiliyormusunuz dava dedikleri ucubenin nasıl bir şey olabileceğini,kendileri zafere ulaşıncaya kadar sahtekarlığın her türlüsü serbestmiş,bir yerlerden peydahladıkları müslüman kisvesindeki yahudi dönmeleri gerekli fetvayı zaten bir güzel çıkarmıştır.Bunların bir kısımı imkansızlıktan diğer bir kısımı gidecek başka kapı bulamadığından kimide tembel olup üçbeş atraksiyonla parsayı toplamak amacıyla bütün bunların tamamen sahtekarlık tiyatrosu kumpanyası olduğunu bile bile bu oyunda oynar zaten hesap günü diye bir düşüncesi yoktur.Bir de beyni yıkanarak bu sahtekarlık tiyatrosunu hak davası olarak düşünenler var,bunlar nasıl bir felakete sürüklendiğinden haberleride yok zavallıların.Bunların aslında Atatürkle de bir işleri yoktur hatta bazen suni gündemleri kendileri çıkarırlar ki,onlar asıl hedeflerine ulaşmak için her türlü hile ve desiseyle uğraşırken bizlerde böyle yapay mevzularla oyalanalım ki,kalpazanlıklarının farkına varamayalım. Arkadaşlar bunlar ülkemizdeki bazı siyasetçilerin çok yaşlanmış olduğundan kimlerin en kısa zamanda siyaseti bırakmaları gerektiği konusuna kadar beş para etmez akıllarıyla sanki kendilerinden akıl soran varmış gibi sapık saçma,bol keseden akıl dağıtırlar.Fakat, amerikadaki kaç yaşında olduğunu bilmediğim, ama gene de kendisinin yaşına saygı duyduğumuz kişininde mehdi olduğuna inanır ve bizim gibi haricilerdende gizlerler ki, buda davaya hizmettir.Arkadaşlar bunların nasıl bir yapılanma olduğunu bilelim,bilmeyenlere bildirelim ki,aklısıra din adına iş yaptığını zanneden bir takım zevatın,binlerce PKK’dan bile daha şiddetli olması muhtemel tehlikelerinin ortasına düşmeyelim.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


İstatistikler

  • 2,203,615 Tıklama

Son Eklenen Yazılar

Haziran 2007
P S Ç P C C P
    Tem »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

En fazla oylananlar


%d blogcu bunu beğendi: