12
Tem
07

19 ilçe daha il olacak!

Hükümet il sayısını 100′e çıkarıyor. İşte açıklanan vilayet olacak 19 ilçenin listesi..

Türkiye Büyük Millet Meclis’inde, İçişleri Bakanlığı’nda, Bayındırlık ve İskan Bakanlığı’nda ve bazı kamu kurumlarında hazırlanmış olan “Hangi ilçeler il olabilir?” dosyası, Vatan gazetesinin haberine göre, 81 olan l sayısını 100′e çıkartacak.

Gazetenin haberine göre dosyalarda il olabilecek ilçeler şunlar:

SUNGURLU
BEYŞEHİR
ÇORLU
ANAMUR
TARSUS
LÜLEBURGAZ
KOZAN
İSKENDERUN
SİVEREK
VİRANŞEHİR
KIZILTEPE
CEYHAN
İNEGÖL
NAZİLLİ
BANDIRMA
TURHAL
TURGUTLU
SALİHLİ
AKHİSAR
ALANYA
BAFRA
POLATLI


119 Responses to “19 ilçe daha il olacak!”


  1. Temmuz 16, 2007, 11:11 am

    selam ben mustafa düzcem adalar avcılar bakırköy beşiktaş çatalca fatih maltepe pendik artık il olsun artık.

  2. 2 rıdvan
    Temmuz 16, 2007, 12:16 pm

    valla bence çorlu il olmalıydı am neyse yine tüm çorlululara hayırlı olsun ama çorlu il olursa çorlunun ilçesi neresi olacak tutpta türkgücünü ilçe yapamazlar heralde (:-)

  3. Temmuz 16, 2007, 1:15 pm

    ben mustafa düzcem sayın başbakanım sizden ricam var adalar avcılar bakırköy beşiktaş çatalca fatih maltepe pendik acilen türkiyenin yeni illeri olsun artık bu konuyu el atarsanız çok sevinirim saygılarımla sevgilerimle.

  4. Temmuz 17, 2007, 4:55 am

    MERHABA BEN MUSTAFA SAYIN BAŞBAKANIM SEÇİMDEN SONRA ADALAR AVCILAR BAKIRKÖY BEŞİKTAŞ ÇATALCA FATİH MALTEPE PENDİK İSMİNDEKİ İLÇELER ACİLEN HEMEN ŞİMDİ LÜTFEN TÜRKİYENİN YENİ İLLERİ OLSUN ARTIK BU KONUYU EL ATARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILARIMLA SEVGİLERİMLE. NOT:ACİLEN HEMEN ŞİMDİ LÜTFEN BİNKILIÇ ÇİFTLİKÖY HADIMKÖY BÜYÜKÇAVUŞLU CELALİYE SELİMPAŞA İSİMLİ İLÇELER İSTANBULA BAĞLANSIN ARTIK BU KONUYU EL ATARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILARIMLA SEVGİLERİMLE.

  5. 5 zekai
    Temmuz 17, 2007, 8:52 am

    Bence İl olacakların içinde ÜNYE yi unutmuşlar. ÜNYE geçmiş tarihi ve doğal güzelliği, Kültürel yapısı ve konum bakımından en büyük aday, bunu nasıl görmezden gelirler anlamıyorum, lütfen bu konuda Adaletli olunması gerektiğini düşünüyorum, Saygılarımla.

  6. 6 mustafaemingul
    Ağustos 14, 2007, 6:59 am

    bu saydıklarınızın yarısı bile il olmaz olamaz,hemen hemen hepsini biliyorum,en az yarısı il olamaz.daha büyük yerler var il olması muhtemel.bu listede hata olabilir.yada sizlerin uydurması mı

  7. Ağustos 14, 2007, 8:23 am

    8sutun.com’dan alıntıdır.

  8. 8 caner
    Ekim 3, 2007, 11:18 pm

    bu sayılan ilçelerin arasında il olması muhtemel 2 ilçe var o da nazilli ve iskenderun(tr nin en buyuk 1. ve 2. ilçeleri) digerlerinin il olması bir çok ilçeye haksızlık olur

  9. 9 özer şahin
    Kasım 5, 2007, 12:48 pm

    selamın aleyküm sayın başbakanım il sayısını 270e çıkarılsın artık.

  10. 10 özer şahin
    Kasım 6, 2007, 1:23 pm

    sayın başbakanım romanyadan bulgaristandan yunanistandan suriyeden ıraktan rusyadan alınıp köstence filibe kırcaali varna dedeağaç egeadaları gümülcine işkeçe selanik kıbrıs halep lazkiye musul kerkük erbil süleymaniye basra tikrit erivan(revan) vilayetleri türkiyeye bağlanıp türkiyenin yeni vilayetleri olsun artık

  11. 11 özer şahin
    Kasım 6, 2007, 1:27 pm

    il sayısı 250e çıkarılsın artık

  12. 12 ÖZER ŞAHİN
    Kasım 7, 2007, 7:49 am

    sayın başbakanım ne zman köstence filibe kırcaali varna dedeağaç egeadaları gümülcine işkeçe selanik kıbrıs halep lazkiye musul kerkük erbil süleymaniye tikrit basra erivan vilayetleri türkiye katılacak?

  13. 13 ÖZER ŞAHİN
    Kasım 7, 2007, 7:51 am

    sayın başbakanım romanyadan bulgaristandan suriyeden yunanistandan ıraktan ermenistandan alınıp türkiyeye bağlanıp türkiyenin yeni vilayetleri olsun artık.

  14. 14 ÖZER ŞAHİN
    Kasım 7, 2007, 7:52 am

    sizden cevap bekliyorum sayın başbakanım.

  15. 15 özer şahin
    Aralık 24, 2007, 8:36 am

    köstence filibe kırcaali varna selanik egeadaları kıbrıs halep lazkiye hama humus musul kerkük erbil süleymaniye basra diyala erivan karabağ türkiyenin yeni illeri olsun artık.

  16. 16 özer şahin
    Aralık 24, 2007, 8:37 am

    sayın yazımı dikkatinize alırsanız çok sevinirim.

  17. 17 özer şahin
    Aralık 24, 2007, 8:38 am

    il sayısı 250 olsun artık.

  18. 18 özer şahin
    Aralık 24, 2007, 11:06 am

    gözünüz aydın istanbulun yeni ilçesi merkez ilçesi (çatalca silivri) oldu

  19. Şubat 19, 2008, 3:17 pm

    TURKIYEDE IKI BUYUK ILÇE VAR ADANA SEYHAN VE ANTALYA ALANYA AMA BU ILÇELERIN DISINDE HIC BIYER IL OLAMAZ HELE BIZIM KASABA NAZILLI HIC OLAMAZ SISIRME NUFUSYLAMI IL OLUCAKMIS NAZILLI OZAMAN BIZIM AYDINIMIZ 300 BIN MERKEZ NUFUSU VAR AYDINDA BUYUK SEHIR OLSUN BU HABER TAMAMEN UYDURMACA SADECE GULUYORUZ AYDIN EFELERİ

  20. 20 ahmet günaydın
    Şubat 19, 2008, 6:26 pm

    ohhhh be sonunda nazilli Turkiyenin yeni ili sayılabilir artık gerisi Akp,Mhp ve Chp hukumetlerine kaldı Allahın izniyle NAZİLLİ ARTIK aydından kurtuluyorr :D:D:D:D

  21. 21 celil karacadağ
    Şubat 29, 2008, 9:34 pm

    alooooooooo anamur neki silifkeyi niye yapmıyosunuz nüfus istiyosan alsana nufüs 110,000 üstünde anamur nerden çıkıyo nüfusu ne kadar daha dünkü çocuk anamur ASİL OLAN SİLİFKEEEEEEEEEEEEEEE

  22. 22 veli kara
    Mayıs 4, 2008, 1:08 pm

    her sey güzelde DINAR neden il olmuyor.Her kafadan olmaz seyler,ekonomik ve cografi yapisla farlilik arz eden yer.Neden birileri yan yana duran ilceleri il yapiyorlar ki…..

  23. 23 erdi
    Mayıs 4, 2008, 11:56 pm

    vallah ilce büyüklüne bakarsak iskenderun,tarsus ve gebze il olmasi gerek ama her ücüde merkeze cok yakin ilceler …yani bence degmez…ve birazda ekonomiye dikkat etmek gerek…hangi ilce endüstriyel cabuk büyüyor…bunlar sadece..corlu ve lüleburgaz…bence bu 2 ilce il olmayi hak ediyor…

  24. 24 erdem menekse
    Mayıs 13, 2008, 9:50 pm

    caner Diyor:
    Ekim 3, 2007 11:18 pm
    bu sayılan ilçelerin arasında il olması muhtemel 2 ilçe var o da nazilli ve iskenderun(tr nin en buyuk 1. ve 2. ilçeleri) digerlerinin il olması bir çok ilçeye haksızlık olur

    demissin kardesim ama turkiyenin en büyük ilcesi nazilli ve iskenderun degil corlu kimseye haksızlık olmaz sadece corlu il olsun cunku sadece corlu kaldırabilir yoksa nazilli turgutlu iskenderun gibi bisürü gelismis yer var ama hicbi albenisi yok is imkanı sanayi v.s sallamasyon yapmayın…

  25. 25 nacıye
    Mayıs 14, 2008, 11:08 am

    anamur mersıne 5 ssat insanların ne zorluklar cektını biliyormusunuz sız bır iş cıktımı daa 5 ssatlık işkence cekıyorlar her ıle 4 ila bes satlık bır yerın ıl olmak hakıdır sadece nufus acısından degıl bırde hızlı bır ilerleme var orada keyıf için il olmasını istemıyoruz kıskanclar silifkelıler merkese yakın olmasaydınız sızde

  26. Haziran 2, 2008, 6:34 pm

    ßence corLu oLmaLı ßunu coktAn haketti ama kimse daha bir$ey yapmıyoorr !

  27. 27 özer şahin
    Haziran 5, 2008, 6:56 am

    silivri çatalca büyükçekmece istanbulun merkez ilçesi olsun artık adalar bakırköy beşiktaş fatih pendik il olsun artık ağva büyükçavuşlu selimpaşa binkılıç hadımköy bahçeköy çavuşbaşı orhanlı ilçe olsun artık.

  28. 28 ferhat
    Haziran 8, 2008, 10:31 am

    türkiyenin en büyük ilçesi İSKENDERUN arkadaşlar benim güzel memleketim çok önceden hak etti bile il olmayı boşuna uğraşmmayın ilk önce İSKENDERUNU yaparlar il herşey var İSKENDERUNDA

  29. 29 pelin
    Temmuz 1, 2008, 2:44 pm

    GEBZE ARTIK İL OLSUN YA DA İSTANBULUN BİR İLÇESİ OLSUN ARTIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

  30. Temmuz 16, 2008, 6:05 am

    adalar bakırköy beşiktaş fatih türkiyenin yeni illeri olsun büyükçavuşlu selimpaşa binkılıç hadımköy ağva bahçeköy çavuşbaşı orhanlı içel antakya türkiyenin yeni ilçeleri olsun artık.silvri büyükçekmece çatalca istanbulun merkez ilçeleri olsun artık.

  31. Eylül 27, 2008, 6:29 pm

    şanlıurfanın viranşehir ilçesinde yaşıyorum viranşehir beledeyesinin yaptığı çalışmalar viranşehirin il olma yolunda büyük faydası var… viranşehir büyük ve gelişmiş bence il olmayı hak ediyor….teşekürler….BU SİTEYE GİRİN http://WWW.VİRANSEHİR-VELİOGLU.TR.GG …….TEKRAR TŞK

  32. 32 zeki
    Ekim 11, 2008, 3:41 pm

    aa

  33. 33 muzaffer
    Kasım 27, 2008, 9:52 pm

    tamam güsel hoş açıklamışsınız il olacak ilçeleri , peki ne zaman olacakları neden yazmıyor

  34. 34 İlay
    Aralık 6, 2008, 4:52 pm

    Bnce iLk önce İskenderun oLur bnm memleketmmm =)

  35. 35 mansiz
    Aralık 7, 2008, 12:57 pm

    hayirli olsun…ama bence bodrum,fethiye,sebinkarahisar,susehri ni unutmuslar sanirim..asil bide bunlarin olmasi lazimdi..bagzi arkadaslarda istanbulun ilcelerini il olmasi icin can atiyolar..ama bence bu olamaz.ilk basta istanbula vize koymalari lazim.göc akimini durdurmak icin.hergün yüzbinlerce keko ve issiz gücsüz istanbula geliyor.kesinlikle istanbula VIZE konmasi sarttir..ayni hongkong gibi.cünki hongkong´da cin´e bagli ama ayri bir ülke gibi.cin´den hongkonga vize alinip giriliyor.ve bu sebebten isi olmayan giremiyor.

  36. Aralık 16, 2008, 5:54 pm

    tabii ki nazilli olmalı yıllardır aydın il de ne oldu sanki inşallah nazilli il olur

  37. 37 ALiCaaN
    Aralık 25, 2008, 9:20 pm

    Selam valla nazilli iskenderun Falan Boş iş En Güzeli Siverek 200,000 Nufusu Var + Zamanında Vilayet iken ilçeye dönmüş sonra diyarbakır a bağlamışlar daha sonra ise urfa ya vermişler..

  38. 38 zehra şengül
    Aralık 30, 2008, 10:00 am

    slm.biz şırnak cizreden iki kafadar bizim şirin cizremizin il olmasını çok istiyoruz..

  39. 39 MEHMET ALİ ÇOLAEL
    Şubat 7, 2009, 5:41 pm

    ya bençe içimizden il bölçeklerine yeni topraklar alıp onları il yapalım ayrıça sayılan ilçeler il olçalak kapasitede degil ve istanbul ilçlerinden sarıyer,beşiktaş,fatih en büyükleridir.

  40. 40 aykut
    Şubat 16, 2009, 1:10 am

    ARKADAŞLAR İL OLACAK BİR İLÇE VARSA ODA E-L-B-İ-S-T-A-NDIR..33İLDEN DAHA BÜYÜK TÜRKİYENİN 3.BÜYÜK OVASIDIR.K.MARAŞA 3SAAT KAYSERİYE 4SAAT MESAFE VARDIR..NÜFUSU 200BİNDİR.VE ELBİSTAN İL OLMAYI HAKEDİYOR SONUNA KADAR ARKANDAYIZ ELBİSTAN İL OLANA KADAR UĞRAŞACAZ VE SONUNDA ELBİSTANIM İL OLACAKKK..DİĞER İLÇELERDEN ÖNCE BİZ HAKEDİYORUZ VE HAKETTİĞİMİZİ ALACAZ!!!

  41. 41 ahmet şahin
    Mart 29, 2009, 3:24 pm

    her kes bir agızdan salak salak konusuyorsunuz gelipte gördünüzmü beysehiri 1983 ten beri il olmaya yarısıyor aslında tansu ciller zamanın da olmustu ama süleyman demirel beysehirden alıp karaman averdi duysun beni karaman lılar siz il degil ilin iiiiiiiiiii si olmazsınız ayrıca alanyaya katılıyorum zaten beysehirde antalya ve konyay ile sınır türkiyenin 2 büyük gölüne sahibiz peki bu mücadele edenlerin nesi var…. kerkese bbbbyyyyyyyy siz il olmak istiyorsanız ilk önce gelip 1 beysehirliye danısmalısınız

  42. Mart 30, 2009, 7:17 pm

    Bence Çorlu iskenderun Gebze ve Ünye il olmalı

  43. Mart 30, 2009, 7:23 pm

    Çorlu il olmalı çünki 50 ilden büyük bir ilçe Bağlı olduğu il Tekirdağdan bile Çorlu daha büyük İnşallah en yakın zamanda Çorlu il olur

  44. Nisan 10, 2009, 8:10 pm

    bandırma il olmalı bence türkiyedeki en güzel ilçe bandırmadır.

  45. Nisan 10, 2009, 8:10 pm

    bence bandırma

  46. Nisan 10, 2009, 8:11 pm

    bence bandırma il olmalı

  47. 47 karakartal
    Mayıs 8, 2009, 12:20 pm

    eyy siverekli bir ailede 20 cocuk olursa siverek in nufusu da 200.000 olur tabyy 500.000 de olur ama sizde bu kafa varken il olmazsınızzz

  48. 48 nursel
    Mayıs 23, 2009, 9:23 am

    ARTIK ANAMUR İL OLSUN YA BU NEEEE BİÇİM İŞ

  49. Haziran 1, 2009, 7:11 pm

    EVET ANAMUR İL OLSUN VE BİTSİN BU YOL ÇİLESİ İL MERKEZİNE 230 KM VE ANTALYA İLE MERSİNİN ORTASINDA BİTSİN ÇİLEMİZ İL OLALIM ARTIK DURMAYIN ANAMURLU KARDEŞLERİM…

  50. 50 aga
    Ağustos 1, 2009, 1:20 pm

    salihli kesin il olur çünkü büyük

  51. Ağustos 2, 2009, 10:40 pm

    http://www.kozannet.com

  52. Ağustos 10, 2009, 3:09 pm

    bence il olcak ilçeler arsında kızltepe çunku kızltepe bazi illerin bile nufus ve arazi acımında gecer mardinin ilcesi olan kızıltepe dogunun enduzluk alandır sade 1tpesi bulunmaktadır ve dogunun en buyuk ilçelerin basında gelmektedir mezepotamyanın ennufusu olan ilcedir

  53. 53 merSinli
    Ağustos 23, 2009, 12:09 pm

    bence de artık anamur il oLsun… il merkezine kac saatlik uzaklığı var … ??? girsin antalyayla mersinin arasına… bitsin bu işkence

  54. 54 ALPHEREN
    Ağustos 31, 2009, 11:12 am

    bence kozan hak ediyor bunların yarısından büyük kilis burdur ardahan gibi şehirlerdende büyük olan kozan kurulduğundan beri vilayet şeklinde kalmış 1926 adanaya bağlanmıştır. kilis fln ilse kozan iskenderun tarsus ceyhana haksızlık oluyor bu ara kozan alanya ve anamurdan büyük alanya ve anamur buradakilerin çoğundan büyük dien arkadaslar icin

  55. 55 ALPHEREN
    Ağustos 31, 2009, 11:17 am

    1926 da ilken adanaya bağlanan kozanın nüfusu ortalama 124.000dir Kilis 118.000 burdur 120.000 ardahan 120.000 toprak olarakda rahatsızlık cekeciğini sanmıyorum cünkü garanti olarak 3 ilçe alacak yukarda kalan 3 ilçeye gelirken kozandan geçmek zorundasın kayseri üzerinden yada osmaniye üzerinden gecersin ancak adanaya üst taraftaki ilçelerde nerden baksan bir 2900 – 3000 km2 ediyor ceyhan adanaya cok yakın oldugu icin pek bir alan alamaz ama kozan adanayı il olursa alanda epey zorlar

  56. 56 MAHSUN YALDIZ
    Eylül 8, 2009, 1:15 pm

    Türkiye’yi yönetilemez hale getirme projesi olan 200 vilayete bölme projesini farkında olmadan uygulamak Özal’a mahsustu, yine mi hortladı. İlçeler il olmakla kazanacakları yatırımları ilçe olarak almazlarsa o proje sürekli canlı kalacak, herkes peşinde koşacak. Oysa ülkeyi yaklaşık 150-200 vilayete bölmek vilayet sistemini çalışmaz, hantal, israfa ve pahalılığa dayalı bir sistem haline getirerek ulusal bütünlük için zararlı bir sistem olan eyalet sistemi tartışmasıyla huzur bozmak demektir. Üç kıtaya yayılan ve merkezden ulaşım ve kontrolün mümkün olmadığı bir devirden kalan bir şeyi tarihin tozlu raflarından çıkarıp, tarihin şartlarında değil günümüzün şartlarına taşıyarak tartışmanın bize dünya ile yarışta hiçbir olumlu katkı sağlamayacağı açıktır.
    O halde ilçeler yeniden il olma hevesine kapılmadan, bunlar heveslendirilmemelidir.İlçeler il değil muasır medeniyet çıtasını yakalama yarışına girmelidir. Bunun ön şartı “Turizm potansiyelini sonuna kadar açmak, tarihi eserleri kullanılabilir hale getirmek, istihdam-üretim-ihracat yatırımlarını teşvik etmek, eğitim yatırımları”nı hızlandırmaktır. Tüm il potansiyeli olan ilçelere üniversite kurulmalı,sanayide 4.grup teşvik bölgesi yapılmalı,turizme sınırsız teşvik verilmelidir.İl olsalar zaten üniversite isteyecekler, bari il masrafı ilçenin kalkınmasına harcansın.

  57. 57 musty
    Kasım 23, 2009, 9:49 am

    slm arkadaşlar.. iskenderunda oturuyrm 400 bin nüfusu var ama suriyyle yapılan antlaşmalar nednyle iskenderun bu yıla kadar il olamadı ki zaten hataydan ayrılmak istemiyoruz..

  58. Aralık 4, 2009, 10:28 pm

    selam ben elshen guney azerbaycandan kolay gelsin guzel vebloguz var basarilar
    eger istersiz guney AZ/izmir/adana/istanbul/ ve gelecekte tum turk dunyasinin onemli sehirlerinden goruntu goresiz hizmetizdeyiz
    yoluzu beklirik

  59. Ocak 21, 2010, 6:14 pm

    bence polatlııı il olmalı hem başbakan bile neredeyse burada sayın başbakan bile türkiyenin kalbi polatlı diyor burası çok büyük ve ünlüüü en büyük ilçe polatlı…

  60. Ocak 27, 2010, 8:53 pm

    SELAM;DENİZ, KARA ,HAVA ,DEMİRYOLU, DÜNYA ULAŞIMI İÇİN DÖRT BİR TARAFDAN AGLARLA ÖRÜNMÜŞ BÜYÜK İLCE İSKENDERUNUN ŞEHİR MERKEZ NUFUSU TÜRKİYEMİZDEKİ ELLİYE YAKIN İL MERKEZ ŞEHİR NUFUSUNDAN FAZLADA OLDUGU GERCEĞİ SANAYİ, TURİZİM VE EKONOMİ OLARAKDA TÜRKİYEMİZİN EN ÖNDE VERGİ REKORTMENLERİNDE BU ŞEHİRDEN ÇIKDIĞINI DÜŞÜNEREK VE GERCEKLERİ ARTIK GÖREREK ,ELLERİNİZİ VİCDANLARINIZA KOYUP İSKENDERUNUN ARTIK İL YAPMA ZAMANININ GELİP GEÇDİĞİ GEREKLİLİĞİNİ VİCDANLARI OLAN YETKİLİ KİŞİLERE VE KAMU OYLARINA BIRAKIYORUM…BİTİMSİZ SEVGİ VE SELAMLAR…

  61. Ocak 27, 2010, 9:07 pm

    ARKADAŞLARIM İSKENDERUN TÜRKİYE CUMHURİYETİMİZİN GÜNEYİNDE TÜRK BAYRAĞIMIZIN DALGALANDIĞI BİR ŞEHRİMİZDİR SURİYEYLE BİR BENZETME YAPARAK UYDURMASYON İL OLAMAZ SENARYOLAR YAPMIYALIM.HATAYIMIZ ÖNCESİNDE NE YAŞADIYSA TARİHİNDE VE BİR İL SIFATI TAŞIYORSA İSKENDERUNDA ONUN İÇİNDE İL OLMAYI ÇOKDAN HAKETMİŞTİR LÜTFEN TARİHİMİZİ İYİ İNCELEYİP ÖYLE OLUR OLMAZ LAFLAR ETMİYELİM GERCEKLERİDE ARTIK GÖRELİM….SELAMLAR

  62. Şubat 1, 2010, 5:06 pm

    slm arkadaslar sayin baskanim gebze türkiyenin bel kemiyi bunu herkez biliyo nufus bakimindan konusacak olursak gündüzleri 1 milyon nufusu vardir ve ekonomik acidanda muazam dereceler almistir gebze olmasa kocaeli biter kocaeli bunu bildigi icin il olmamizi istemiyor AMA gebzeye bi hizmetede bulunmuyor artik kocaeliyi sirtimizda tasimaktan yorulduk il olmak istiyoruz gebze il olsun hak yerini bulsun saygilarimla

  63. 63 salih
    Şubat 22, 2010, 2:14 pm

    kayserninin pınarbaşı ilçesi tam il olacak konumda yer itibari ile.

  64. 64 cagdasssss
    Mart 26, 2010, 12:49 am

    arkadaşlar bence bandrma il olmalı bandırma türkiydeki çoğu ilçeden daha güsel daha büyük ve bandırmann birçok artısıı var diğer ilçelere göre bence bandırmaa diğer ilçelere göre daha şanslı ve bence il olcaklar araasında bir numara

  65. 65 Josentin
    Mart 27, 2010, 1:38 am

    Arkadaşlar,

    İlçesinin il olmasını bekleyen ne çok vatandaşımız varmış ! Bir ilçe il olunca devletin kasasından ne kadar para çıkıyor bir düşünün. O parayla en az 2 fabrika kurulur. Kusura bakmayın ama yapılması gereken il ve dolayısıyla ilçe sayısını artırmak değil, tersine azaltmaktır. Daha iyi yönetim için büyük iller kurulmalı ve diğer iller hangi büyük ile yakınsa ona bağlanmalıdır. Ayrıca ilçe sayısı da azaltılmalıdır. Bana göre büyük iller şöyle olmalı: İstanbul, İzmir, Bursa, Ankara, Kayseri, Erzurum, Samsun, Gaziantep, Antalya, Adana, Konya ve Van.

  66. 66 sercan
    Mayıs 16, 2010, 11:43 am

    sungurlunun nüfusu yozgatı geçtiii 75 bin nüfusu varr olmalı tabiii haalalaa nie olmuo illll

  67. 67 doğubayazıtlı armağan
    Haziran 15, 2010, 4:46 pm

    bence Doğubayazıt il olsun çünkü 145.555 nufusu var size kısacası özetleyemem ama kısacası size şöyle söylüyebilirim Doğunun parisi DOĞUBAYAZIT inanmassanız gelinde görün Doğubayazıt’ı(-:) ,

  68. Haziran 30, 2010, 1:27 pm

    İNEGÖL bence ıl olcak ılçalerın en basında gelıyo her seyı ıle gelışmiş ve tanınmıştır mobılya köfte kaplıca ve su kaynakları ıle…. bence İNEGÖL İL olsun butun halkımız bunu ıstıyor ve beklıyor

  69. 69 burak
    Haziran 30, 2010, 1:29 pm

    İNEGÖL İL OLMALI BENCE HER ŞEYİMİZLE TANINMIŞ Bİ ŞEHİRİZ YETER ARTIK >>>83<<< İNEGÖL

  70. 70 Mustafa
    Ağustos 1, 2010, 7:03 pm

    Kozan Kesinlikle İl Olmalıdır. Sadece Kozan İçin Değil Adana’nın Toros İlçeleri(Tufanbeyli, Saimbeyli, Feke) Adınada Söylüyorum Bunu. Adana Bugün Türkiye’mizin En Endüstriyelleşmiş Şehirlerinden Biridir. Fakat Toroslardaki İlçeleri Bunun Tam Aksine Çok İlkel Durumdadırlar. Adana Sürekli Bursa’yı Geçelim Aman Ha Gaziantep, Antalya, Konya Bizi Geçmesin Diye Bir Adana’ya Birde Kozan’la Ceyhan’a Hizmet Veriyor. Kozan İle Ceyhan’ada Verdiği Hizmetler Yine Kendine Yarayan İşler. Kozan Ayrıca ADana’yada Uzak vede Toros İlçeleriyle Beraber İmamoğlu İlçesiyle Bütünleşmiş Durumdadır. Toros İlçelerine Kozan İlçe Haliyle Yeterince Destek Vermeye Çalışıyor Ama İlçe Olduğu İçin Oda Biyere Kadar. Bugün Toros İlçeleriyle İmamoğlu İlçesinde Kime Sorarsanız Sorun Herkes Kozan’ın İl Olmasını İstediğini ve Kozan’a Bağlanmak İstediklerini Söyleyeceklerdir. Üstelik Tufanbeyli İle Adana’nın ARası 4.5 Saat Sürmektedir. Kozan İl Olursa Bu Sorun Ortadan Kalkacaktır. Kozan Coğrafi Özelliğinin Yanında Nüfusende İl Olmayı Hak Eden Bir İlçedir. Merkez Nüfusu 79.000 Olan İlçe Bugün Yozgat, Muş, Burdur, Çankırı, Hakkari, Kırklareli, Şırnak, Muğla, Bartın, Bilecik, Bitlis, Sinop, Bayburt, Tunceli ve Artvin’in Merkezinden Büyükdür. Ayrıca Merkez Nüfusu Sinop, Bayburt ve Artvin’in Merkez Nüfusundan Sadece Büyük Değil İki Katından Fazladır. Kozan’ın Coğrafi ve Nüfus Olarak İl Olmasının Yanında Zaten İl Olma Hakkı Olan Bir İlçe Kozan. Osmanlı Zamanında Bugün Büyükşehir Olan Mersin’den Bile Büyük Olan Kozan 1923′te İldi. Ekonomik Sıkıntılar Nedeniyle Sizi Yeniden İl Yapacağız Sözleriyle 1926′da Kozan Dahil 10 İli İlçe Yaptılar. Ancak Bu Söz Bir Türlü Yerine Getirilmedi. Coğrafi Nüfus Olarak İl Olmayı Hakeden Vede Zaten İl Olma Hakkı Olan Kozan’ın Belediyesi’de Sırf Bu KOnuya Çalışmaktadır Diyebiliriz. Bugün Sırf İl Olmak İçin Hizmet Veren Tek Belediye Kozan Belediyesidir. Bu Çalışmalarından Dolayı Kozan’ın İlk İlçeleri İl Yapma Döneminde İl Yapılacağı Takdirde Söz Almıştır. Bu 19 İlçe İl Olacak Projesi Yatmıştır. Kozan İl Olmayı Garantilemiş Bir İlçe Olarak Sadece İlçelerin İl Olmasının Gündeme Gelmesini Beklemektedir.

  71. 71 anamurlu
    Eylül 23, 2010, 8:10 pm

    EKONOMİK GELİR DURUMU BİRÇOK İLDEN ÇOK DAHA İYİ OLDUĞU RESMİ KAYITLARLA DA İSPATLANMIŞ NUFUSU 70000 YAKLASMIS VE COĞRAFİK YAPISI İTİBARİYLE ANAMUR ÇOKTAN İL OLMAYI HAKETMİŞ ANCAK ANAMURLU ZENGİN BÜROKRATLARIN İŞLERİNE GELMEMESİ SEBEBİYLE İL OLMASI HEP ERTELENMİŞTİR BÜTÜN YETKİLİLERİN GEREĞİNİ YAPMAYA DAVET EDİYORUM

  72. 72 59okan
    Ekim 2, 2010, 5:59 am

    Arkadas diyo 200bin nüfusumuz var 33 ilden büyüğüz çorlunun nüfusu 500.000i geçtii 54 ilden büyk . Çorlu bağlı olduu tekirdağ ilinin 4 katı büyüklüğündedir. ÇORLU İL OLRsa tekirdağ biter o yzden tekirdağın milletvekilleri bişey yapmıyor. En çok çorlu ve gebze hakediyo il oLmayı.

  73. 73 Mustafa
    Ekim 9, 2010, 10:40 pm

    Çorlu İstediği Kadar Büyük Olsun. Çorlu İl Merkezine Çok Yakın ve ALacağı İlçe Sayısı Kaç ?, Tarsus’ta Büyük ve İl Olsa En Büyük 30 İl Merkezine Girer Ama Olamaz Çünkü Oda İl Merkezine Çok Yakın

  74. Ekim 24, 2010, 12:48 am

    Türkiye’de ilçelerin il olma devri bitti. Ama her seçim zamanı böyle dedikodularla insanlara bir heves veriyorlar. Hepsi fos haberler. Yinede burası Türkiye heran herşey olabilir. Bence sayılan ilçeler arasında il olma sanşı en fazla olan Anamur ve Alanya’dır. Zaten il yapılacak ilk ilçelerde bu iki ilçe olacaktır.

  75. Ekim 25, 2010, 8:07 pm

    İnşallah cennet Ünye il olur Ünye Ünye Vurgunum Sana Ünye Ünye Hasretim Sana Ünye il olmalı artık 82 Ünye…………..

  76. 76 zafer GÜNGÖR
    Kasım 4, 2010, 1:55 am

    CEYHAN ARTIK İL OLMALI.ÇÜNKÜ ENERJİ MERKEZİ TÜM DÜNYA CEYHANI BİLİYOR ve 40 İL DEN DAHA BÜYÜK..

  77. 77 nurullah
    Aralık 21, 2010, 10:19 am

    lütfen hak eden il olsun kızıltepe il olmayı çoktan hak etti

  78. 78 sezer
    Aralık 24, 2010, 7:34 pm

    ünye ne olck yaa 8000 b in oln bi yer

  79. 79 efe
    Aralık 28, 2010, 4:49 pm

    POLATLI İL OLAMAYI HER ANLAMDA ÇOKTAN HAK EDİYOR

  80. 80 ercişli
    Aralık 28, 2010, 6:37 pm

    ercişin il olmasını istiyoruz il olmayı hak ettik

  81. Ocak 2, 2011, 3:36 pm

    TURHAL çok büyük bir ilçedir evt bazı ileçler il olmak istiyor olsunlar TURHAL ÖYLE BİR İLÇEDİR Kİ topragında berek yagıyor tarım sanayi hayvancılık ta çok özel bir yerdir bügün türkiyenin en büyük 3 ncü seker farbikası TURHAL dadır makına farbikası YESİL TURHAL İL OLMAYA HAZIRDIR SEVGİERİMLE SAYGUILARIMLA SAYIN BASBAKANIMAZA turhaLIMIZ İL OLSUN TURHAALIYIZ HEP BİR HALLYAIZ

  82. Ocak 2, 2011, 3:44 pm

    TURHALIN NÜFÜSÜ 150 BİN yani 45 il den biyük TURHAL TURHAL hem batıyı baglar hemde doguyu baglayan bir kurulun merkzidir ankara istanbul izmr bursa kısaca türkiyeni 4 bir yanına geçiş ve ulaş saglanmaktadır saygılarımıla TURHAL DAN BASKANIMIZA SAYGILARIMIZLA

  83. Ocak 2, 2011, 3:56 pm

    TURHAL artıl il olsun bügün en büyük antimon madeni TURHAL dar dır turhalın sekeri meshurdur erbeaaa niksar resadiye il olmak isteyn ilçelerdir baskannımaz ricamız olur il olsun ARTIK TURHALIMIZ

  84. Ocak 2, 2011, 4:29 pm

    TURHAL ÇOK GÖRKEM Lİ SEHİRDİR TURHAL TARİHİ BİR COHRAFYA SAHİPTİR

  85. Ocak 25, 2011, 8:53 pm

    bence polatlı il olmalı bi kere yüzölçümü çok büyük türkiyenin tarım sektörü,gordion,sakarya savaşı topçu ve füze okuluyla 1numara:

  86. Ocak 25, 2011, 9:08 pm

    polatlı 40 ilimizden daha büyük 120.000aşkın nüfusu var.tam bir memur kenti ama şuda var polatlı ankaradan ayrılırsa ankara dye biyer kalmaz.yüz ölçümü devasa konumda 90 köyü var 5tanesi ilçe olabilecek konumda 2tane organize sanayisi var 6tane un fabrikası merkezde ortadogu rulman sanayi ve 30 u aşkın büyük şirket ve fabrikaları var 2tane belediye ile yönetiliyor.hızlı tren var.topçu ve füze okulu türkiyenin en büyük askeri merkezi ayrıca sakarya savaşının kalbi havacılık üst düzeyde turist oranı fazla fransadan buraya tarım ortakları geliyor.ayrıca türküyenin en büyük heykeli ve panoramik müzesi burda tarımda amerika ile aynı sırada türkiyenin ihtiyacının yüzde 85′ini kapsıyor avrupalı şirketlerbpolatlıda şehirleşme üst düzeyde:daha tartışılcaksa hiç bir yer il olmasın bu dosyada kapansın biz böyle rahatız::__:

  87. 87 zalim bitlisli
    Ocak 27, 2011, 10:56 pm

    VALLA EĞER SUNGURLUYU İL YAPARLARSA AMLARINA KOYAM BEN BİTLİSLİYİM AMA ÇORUM/SUNGURLUDA YAŞIYORUM VE ÇOK KÖTÜ BİR YER TATVANIN İL OLMASI LAZIM AMA BİTLİS MERKEZE ÇOK YAKIN (25 KM)

  88. 88 adem ülkü
    Şubat 8, 2011, 4:15 pm

    turhal turhal turhal büyük TURHAL

  89. 89 saltanat
    Şubat 13, 2011, 4:42 pm

    bence SİLVAN’ın da il olmaso lazım:=)

  90. 90 al ylmaz
    Mart 6, 2011, 2:02 pm

    iyi vallaha herkes birsey atirip tuturuyorlar 120000 ve 150000 nüfuslu viyalet olanlar merkez nüfusu onun yarsdir mesala 70000 nüfuslu bir ilce öyle olacaksa hic olmazin bence 90000 bini gecmezi lazim ozaman olabilir ama heryer il yapmak iyidegil bence 81 il yeter türkyemiz icin mesela benim memleketim samsun orada iki tane büyük iceler var bafra ve carsamba bünlar niye il olarak görmüyorsunuz da orda birtanes demski türkiyede iki tane il olacak aday var oda seyhanla alanyaymis ne sacmaliyor onlamadin bikere seyhan adananin lces merkez oras il olamaz il olacak adaylar merkezden 30 ve 40 kmlk üsakta olmasi gerekir ozaman il olabiliyorlar bilip bilmeden konusmain alanyala bafranin varki ne onu anlamis degilim ben bafrada oturuyorum bügün 86000 bin kis var hata alanyadan bile büyük galiba bilmiyorum ama birdak severe iyice arastir sonra konus türkye de cok ilce var il olacak tek alanya degil

  91. 91 al ylmaz
    Mart 6, 2011, 2:20 pm

    ozaman herkes il istyorsa memleketlerini mesela samsunun nüfusu 570000 ordaki merkez ilcelerini ben sterim il olmazini madem samsun merkez ilkadim 311000 atakum 120000 canik 91000 bunlar merkez ilceler nüfusu hada cougu ilden büyük kim senin haber yok ilkadim türkeynin en büyük ilcelern den biriolacak cünük orya yeni yollar acliyor ve konut yapiyorlar ozaman nüfusumus 60000 olacak canik de ölye oryada 2700 konut yapcaklar nüfusu 470000 cikcak atakum zaten planli büyüyor ordada konut calsmalar var yani anliyancaniz samsunun merkez lceleri cogu merkezden büyük ilceler var bil bilmeden konusmayin

  92. 92 fstk
    Mart 6, 2011, 2:43 pm

    aydinlilari hic sevmiyorum gicik insanlar bikere aydin merkez 160000 bin kisi var 300000 binkis degil yanlisa alglaman var öyle olsaydi türkyede de ilk 15 te olurdu 35nci sirada degli cünkü 300000 bin üzrnde nüfusu olan iler ilk 15te ondan br büyüksehr beledyes olurdu öyle bir belediye yok aydinda cünkü kücük sehir daha cok ekmek yemezlaz büyüksehr olmak isterseler

  93. 93 al ylmaz
    Mart 6, 2011, 3:06 pm

    samsun cok güzel bir sehir bayilyorum orya nüfusumus 580000 bin kisi oldu gidi gidede büyor sehrimiz nede olsa karadenizin baskenti saygilarla ,,,,,,,,,,,

  94. 94 adem ülkü
    Mart 14, 2011, 3:40 pm

    selam herkese ülkemizde çok büyük ilçelr var ama il sayısını 100den fazla olmasın türkiye bunu kaldıramaz herkes bişsyle yazmış yok bu ilçe bu kadar büyük şu ilçe bu kadae nüfusu varmış tokat turhal TURHAL tokkat 45 km uzk ta lnan turhal nüfüs 15 yakındır zaten TOKATIMIZIN NÜFÜSÜ TİÜM İLÇELR BERABER 650 bin YADA 700 BİN kadar TURHAL İL OLSUN İSTİYORUZ başbakamız TURHALI ÇOK İYİ BİLİYOR ÇÜNKÜ TURHALA TSK ETTİ 100 TR 60 TURHAL PLAKASI YAKIŞIR şirin sehir TURHAL MADEN BÜGÜN TURHAL ÜRETİLMEKDİR SEHİRLEŞMEKTE OLAN TURHAL BİZ DOGRULRI YZUYOZ yalan yazmıyoz ülkemizin bütün ilçeleri güzeldir sevgilerim seygılrımla

  95. 95 adem ülkü
    Mart 14, 2011, 3:45 pm

    turhalın plaksını 95 istiyoruz 95 tg 611 TURHAL bekliyoruz il olmasnı

  96. 96 Endlessfury
    Ekim 11, 2011, 4:05 pm

    Haber eski ama…Ben Nazillide yaşıyorum.Çok isterdim ama bence mümkün değil çünkü Aydına ve Denizliye yakın mesafede…Buranın il olması mümkün değil yani.Bide destekleyen kulis yapan politikacıları eksik NAZILLI nin…Gereken destek verilse Aydın ın esamesi okunmazdı.Bence Alanya dışında bu listede kayda değer bi yer yok…Hele ki sungurlu… (N)

  97. 97 nuri
    Kasım 8, 2011, 11:39 pm

    Nazilli asla il olamaz.
    Onun yerine Aydın Büyükşehir olsun.
    1)Aydına ve Denizliye çok yakındır Nazilli
    2)Nüfusu 95 bin falan Aydının merkezi 250 binlerde
    3)sanayi alanında nazillinin bir faaliyeti yok,yaşanacak gezilecek yeri yok
    4)Aydında gezilecek eğelencek yer çoğunlukta
    aydınlı değilim ama anlatmak istedim.

  98. 98 nuri
    Kasım 8, 2011, 11:42 pm

    ya biri yazmış aydınlıları hiç sevmiyorum diye benim hayatım aydınlılarla geçti öyle centilmen insanlar ki sıcakkanlı insanlar,kim gıcık kapıyorsaa yada kapmışsa içindeki kıskançlığı silsin.

  99. 99 hayrullah
    Aralık 8, 2011, 8:07 pm

    hayrullah artık 80 bin nufusa sahip olan karadenizin incisi olan ünye nin il olam zamanı geldi geciyor enyakın iki ile uzaklığı orduya 52 km. samsuna 96 km. dir karadeniz sahilindeki ilçeler arasında en fazla nufusa sahıp olan bir ilçedir ünye ve nufusu hızla da artmakdadır

  100. 100 Cüneyt
    Aralık 22, 2011, 12:15 pm

    Ben Antalya’lıyım gerçekten Alanya büyük bir ilçe ama ondan daha büyük ilçelere gitmişliğim var mesela Ankara Polatlı yüz ölçümü bakımında büyük ayrıca Türkiyeye bugday soğan ve şeker pancarı gibi tarım ürünleri dağıtan ilçelerden ve bugdayda önüne geçebilicek il ve ya ilçe tanımıyorum sanayisi o kadar gelişmiş ki polatlının organize sanayisi ve diğer sanayilerinde bulunan mülkleri sayamazsınız maddi bakımdanda gerçekten zengin bir ilçe 3 ay iş gereği orda kaldım ve araştrdım bence Polatlı metropolleşmeden il olmalı burdan ilgili kişilere sesleniyorum..

  101. 101 mehmet
    Aralık 25, 2011, 12:20 pm

    lütfen viranşehir il olsun

  102. 102 beskazalı
    Aralık 26, 2011, 3:07 pm

    bence FETHIYE il olmalı nıye dıye soracak olursanız ıl merkezlerıne uzak ve turızım kenti

  103. 103 beskazalı
    Aralık 26, 2011, 3:10 pm

    bence FETHIYE basbakana duyrulur

  104. 104 ALP
    Ocak 21, 2012, 4:07 pm

    Türkiye’de Gerek Nüfus Olarak, Gerek Coğrafi, İl Merkezine Uzaklık Olarak, Gerek Diğer İlçeleri Etrafında Toplaması Bakımından İl Olabilecek 3 İlçe Var : Bandırma, Konya Ereğli ve Kozan….

  105. 105 Ramazan ÖZSOY
    Mart 19, 2012, 8:45 pm

    GOSGOÇAMANA D E V E L İ yi nasıl gözden gaçırdınız.
    82. plakaya Talibiz sayın Başbakanım.
    144.000 nüfusumuzla Ankaradan haberlerinizi bekliyoruz.

  106. 106 Yusuf Üçyol (siverek)
    Nisan 4, 2012, 4:33 am

    Google Earth bile Siverek’in Türkiyenin 2.büyük ili olduğunu söylüyor…resmi makamların söylediklerini saymıyorum,Geçmişte İl Hakkımızın Elimizden alındığınıda Saymıyorum,ha bide 80 lerde 85,000 olan nufusun o zamn çıkan olaylar sebebiyle 30,000 e düştüğünüde saymazsak ve 35 ilden büyük olduğumuzuda göz önünde bulundurursak EVET İL HAKKI SİVEREK’in dir…

  107. 107 Recep Tayyip Erdoğan
    Mayıs 5, 2012, 4:25 pm

    En kısa zamanda Nazillimizi il yapacağız.

  108. Haziran 12, 2012, 9:03 am

    siz ne derseniz diyin çorlu olsun kardeşim türkeyede en çok 2. fabrikası olan şehri 2014 nüfusu milyonları geçecek hertürlü çrlu tekirdağdan bile dağa büyük bieden çoğalmaya başladı ve devam edecek iyiyi günler nusradiye mh. alipşanın oralar:D Ç-O-R-L-U

  109. 109 mesut
    Temmuz 15, 2012, 3:42 am

    arkadaşlar herkez kendi ilçesinin il olmasını istiyor ama örneğin çorlu ile tekirdagin arası 20 dakika etrafında alabileceği ilçe yok ıskenderunun bir tarafı hatay bir tarafı adana çok yakınlar nazilli de sungurlu corum 30 dakika illik le hiç alakası yok bence anamur konya ereğli konyaya 180 kilo metre uzakta birde kozan

  110. 110 bilge
    Temmuz 15, 2012, 3:52 am

    bazılarının dediğine katılıyorum ben konya ereğliye gittim konya ile arası 3 saat nüfusu çok fazla çokta büyük bir yer gerek sanayi gerek yerleşim gerek merkez uzaklığı bence hak ediyor hakkı yenmesin

  111. 111 ismail
    Ekim 1, 2012, 4:53 am

    bence BANDIRMA 82. il olmalı.bunu çoktan haketti..

  112. 112 Kozanlı
    Ekim 29, 2012, 11:02 pm

    Kozan;
    Kozan ile (Yahyalı üzerinden) Kayseri yolunun bitmesiyle Kozan iç Anadolu ile Çukurova arasında köprü konumuna gelecek ve önemli bir kavşak noktası olacaktır. Nüfus oranı il olmayı hakedecek derecede. Kırsal ilçelerden ” Saimbeyli, Tufanbeyli, Feke, Aladağ” il merkezine oldukça uzak ve ulaşımıda bi hayli zor. Kentleşmede büyük bir hızla yol alan Kozan tarihiyle de il olmayı hakettiğini ispatlıyor. Sayın yetkililere ARZ EDERİM…

  113. Kasım 24, 2012, 7:03 pm

    Bana göre doğu bayazıt . Yüksek ova . ve Erçiş il olsun önemli olan nüfüsü değil güzelliği değil insanı insan olmadıktan sonra il olsa ne yazar.Ben ken
    dim d bayazıtlıyım

  114. 114 baran
    Aralık 19, 2012, 4:18 pm

    salihli akhisar ve turgutlu üçü birden il olmaz çünkü üçüde manisanın ilçesi…. beyşehir il olamaz çünkü akşehir daha büyük ve gelişmiş bir yer olarak akşehir il olacaktır…

  115. Nisan 22, 2013, 11:07 am

    sayın başbakanım istanbulun 5 büyük ilçerleri olan olan adalar bakırköy beşiktaş fatih pendik ilçeleri neden il olmuyor

  116. Ağustos 31, 2013, 2:35 am

    Arkadaşlar öncelikle merhaba ben İnegöl de oturuyorum çok güzel bir şehir mobilya bakımından sanayi bakımından toprak bakımından verimli bir bölgede nüfus 229.812 ve bu il olmayı hak eden bir rakam ama burdaki aday listesi iyi polatlı çorlu iskenderun alanya inegöl il olmaya aday ilçeler

  117. 117 adem ülkü
    Ekim 18, 2013, 12:52 pm

    herkese selam ben bu mesaj tokat ta merkezde yazıyom inegöl gördüm neresi büyük sadece bursaya yakın ondan büyüktür biz tokat olarak bize en yakın büyük sehir samsun ben turhallyım adım ise adem ülkü turhal niksar almus sulusaray yeşilyurt zile pazar erbaa reşsadiye artova çamlıbel tokatın cuzide ilçeleri

  118. 118 nuray
    Ekim 18, 2013, 5:26 pm

    bence kozan il olmayı hak ediyor önceden zaten ildi

  119. Şubat 21, 2014, 10:15 pm

    ödemiş bence il olmalı izmir e uzaklığı 112 km nüfus 130.000


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


İstatistikler

  • 1,856,234 Tıklama

Son Eklenen Yazılar

Temmuz 2007
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Haz   Ağu »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Arşivler


Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 36 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: